środa, 6 marca 2013

Łóżko sosnowe ARTURRO

Sypialnia to miejsce wyjątkowe. Możemy w niej się wyciszyć, rozluźnić i wyspać. Wymaga zatem od nas, wyjątkowej oprawy i aranżacji. Powinniśmy zadbać o to, aby znalazły się w niej piękne meble do sypialni, wspaniałe łoże i dodatki, które wprowadzą nas w stan odprężenia. Szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na łóżko. Bądź co bądź, to najważniejszy mebel w sypialni. Jego charakter i wygląd, może wnieść do wnętrza wiele pozytywnych emocji, jeśli tylko właściwie je dobierzemy. Od wielu już lat jestem zwolenniczką drewna w sypialni, więc dzisiaj będę was namawiać do wyboru właśnie łóżka z litego drewna. Moim ulubieńcem jest łóżko Arturro. Wykonane jest w całości z drewna sosnowego, olchowego lub brzozowego, wybarwianego na wiele kolorów. Występuje w każdym wymiarze i możemy zamówić dobrane do niego stoliki nocne, szafę czy komodę, tworząc w ten sposób ciepłą i przytulną sypialnie. Wykonane jest w stylu klasycznym i eleganckim, dlatego jego design będzie świetnie prezentował się nawet za kilka lat. Łóżka drewniane wypełniają wnętrze niesamowitym klimatem i pozytywną energią. Dlatego nie tylko ja uważam, że są one najlepszym pomysłem na przytulną alkowę. Łóżko Arturro jest tego najlepszym przykładem, o czym mogą poświadczyć osoby, które już dawno są właścicielami tego łóżka.    

1 komentarz:

  1. Wybierając łóżko do mojej sypialni zdecydowałam się na wybór komfortowego łóżka na wymiar. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ można znaleźć wiele atrakcyjnych modeli łóżek, które można dopasować do własnych potrzeb. Podczas zakupu mamy wpływ na określenie rozmiarów, a także innych detali decydujących o ostatecznym kształcie mebla. Meble na wymiar poleca się zwłaszcza dla mniejszych pomieszczeń i dlatego często wybieram je do mojego niedużego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń